Home  >  Press  >  Press Releases

(01/03/2017)

Foto The revamped formula of Intersicop 2017 convinces exhibitors, visitors and speakers

The fair has surpassed initial expectations, with the visit of 18,752 professionals from all over Spain and the participation of 272 exhibitors (174 direct exhibitors + representatives from 98 brands), satisfied and excited with the far-reaching commercial exhibition and the numerous parallel activities undertaken during the Show

A full house at the 25 technical seminars given by internationally renowned master pastry chefs, bakers and ice-cream makers, making it one of the keys to the success of the fair

Organised by IFEMA, the International Bakery, Pastry, Ice Cream and Coffee Show took place on 19, 20 and 21 February in pavilions 12 and 14 of Feria Madrid

(17/02/2017)

Foto Intersicop 2017 comes to us as a revamped show and exclusive shop window for confectionery, baking and ice cream

174 direct exhibitors, plus representation from a further 98 companies, not to mention 41 direct international exhibitors are to present the latest trends in equipment, products and services

In addition to the numerous exhibitors there will be seminars given by master pastry chefs, ice cream makers and bakers, national competitions and a forum with success stories and new trends

Intersicop will take place in Halls 12 and 14 of IFEMA from 19 to 21 February 2017

(17/02/2017)
INTERSICOP presenta en IFEMA las propuestas de vanguardia en panadería pastelería y heladería

Foto INTERSICOP presenta en  IFEMA  las propuestas de vanguardia en  panadería pastelería y heladería

Desde el próximo domingo, 19 de febrero y hasta el martes, 21, el Salón presenta en los pabellones 12 y 14 de Feria de Madrid, las más innovadoras materias primas, maquinaria y avances tecnológicos de aplicación a los procesos de elaboración de estos sectores

Seminarios Técnicos a cargo de algunos de los grandes maestros de la pastelería, la heladería y la panadería; el Campeonato Nacional de Estudiantes de Pastelería; el Campeonato de España de Panadería; un Concurso de Tartas Artística, y la presentación de casos de éxito en Forum Intersicop, completan el contenido del Salón

(10/02/2017)

Foto Forum Intersicop 2017 will feature success stories, the importance of bread in your diet and new ice cream trends

A programme of presentations, to be held under the Intersicop umbrella, will offer attendees the possibility of listening to talks by successful confectioners and ice cream makers, learning about bread's health benefits and discovering savoury new lactose-free ice cream recipes

Technical Seminars taught by great masters, three national contests of great interest to professionals and a range of exhibits with the latest in equipment and raw materials complete the Show's content

< Prior  1    2  3   4   5   6   7   Next >